Friday, October 9, 2009

RM 650....tolong lah pulangkan

650...

tak banyak mane pun kan..

tapi boleh la nak menyara hidup tuk sebulan dua

nak dijadikan cite...

ade orang tu berhutang ngan aku RM650...

dah lame dah

ade dah lam setahun

jenuh gak nak mintak bayar

tapi macam liat je orang tu nk bayar balik

macam2 alasan diberi...

cousin die kawen la(nak pakai duet),

kucing die pregnant la,

ikan emas die sakit la...

tayar kete die pancit la

tak tau dah cane nak mintak kat orang tersebut

nak kate die xde duet...ade je duet die

tapi dah memang jenis orang camni LIAT nak bayor utang

susah aa camni

bank negara pun bley bankrupt kalau orang tak bayar hutang

p/s: kepada orang tersebut silalah bayar...en lelaki laut ni perlukan sangat dah duet tu...tq

6 comments:

  1. hadoi. Sape weh.Meh aku p mintak sambil goda2. Musti dia bayar.

    ReplyDelete
  2. moon: sila jangan berbuat begitu sorang2.aku pun nak join!

    ReplyDelete
  3. nk join gak bley hehe..sape2 lg nk join jom2!!!

    ReplyDelete